مقرون به صرفه ترین پهپادهای DJI

مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین پهپادهای DJI
کوادکوپترهای پیشنهادی

معرفی مناسب ترین و به صرفه ترین کوادکوپترهای DJI

حتی اگر دلیل خوبی برای توجیه خرید کوادکوپتر ندارید، باید اعتراف کنید که آنها جالب هستند. برخی از آنها اسباب بازی هایی با شکوه فنی هستند، اما اکثر مدل هایی که ما در اینجا برجسته می کنیم برای استفاده در تصویربرداری و برنامه های سینمایی کوچک و بزرگ مناسب هستند. اگر فکر می کنید می توانید در پروژه بعدی خود از یک کوادکوپتر دوربین دار استفاده کنید، خبرهای خوبی وجود دارد. این فناوری در مدت زمان بسیار کوتاهی مسیری طولانی را طی کرده است. اکنون مدل هایی در بازار وجود دارد که از نظر کیفیت فیلم و تثبیت کننده، نگران کننده سازهای قبلی هستند.

به صرفه ترین و مناسب ترین پهپادهای DJI

و حالا خبر بد. همان اندازه که هزینه می کنید، خدمات دریافت می کنید. و اگر می خواهید یک پلت فرم ویدئویی هوایی داشته باشید که بتواند تصاویر خیره کننده ای را ضبط کند، باید آماده باشید تا مقداری پول هزینه کنید. از آنجا که کوادکوپترها پیشنهادهای گران قیمت هستند، انجام تحقیقات خود قبل از خرید کوادکوپتر هزینه دارد. ما بسیاری از مدل های آماده پرواز را در بازار آزمایش کرده ایم تا مشخص کنیم چه پهپادهایی برتر هستند و بهترین مدل های موجود را مشخص کنیم.

در میان تولید کننده های برتر شرکت DJI با استفاده از جدیدترین فناوری ها پهپادهایی با کیفیت خیره کننده روانه بازار می کند که بهترین و برجسته ترین گزینه برای ضبط های هوایی می باشند. در پایین ما لیستی از به صرفه ترین پهپادهای این تولید کننده چینی را برای شما آورده ایم که با خرید آنها می توانید بهترین فیلم ها و تصاویر هوایی را تهیه کنید. ملاک انتخاب ما در این بررسی هم قیمت پایین و هم کیفیت مناسب می باشد که بیشتر شامل کوادکوپترهای محبوب مویک و فانتوم می باشد. به صرفه ترین کوادکوپترهای DJI عبارتند از موارد زیر:

مویک مینی (DJI Mavic Mini)

هلی شات مویک مینی در این بررسی عنوان به صرفه ترین پهپاد DJI را به دست آورده که درصد فروش آن در میان محصولات این کمپانی هم چنین مسئله ای را اثبات می کند. پهپادی که با یک بار شارژ کامل حدود 30 دقیقه پرواز مداوم را ارائه می دهد. این کوادکوپتر برعکس ورژن جدید خود از فیلم های 4K پشتیبانی نمی کند و سیستم ایمنی آن را نمی توان تمجید کرد. اما طراحی یکپارچه و تاشویی که این کوادکوپتر دارد به خوبی نگاه مشتریان را جلب خود می کند. پهپادهای مویک مینی در واقع بعد از کوادکوپتر تلو عنوان کوچکترین پهپادهای DJI را به خود اختصاص می دهند. یکی از دیگر ویژگی های خوب این هلی شات وزن پایین آن می باشد که 249 گرم وزن دارد و نیازی به ثبت در اداره فدرال ایالات متحده و انگلستان ندارد. مویک مینی در دو پک استاندارد و کمبو عرضه میشود که پک کمبو این هلی شات 399 دلار قیمت گذاری شده و برای خرید پک کمبو آن که شامل قطعات و لوازم جانبی بیشتر می باشد باید 499 دلار هزینه کنید.

dji maiv mini domzik com

مویک مینی 2 (DJI Mini 2)

دقیق یک سال بعد از مویک مینی DJI در تاریخ 7 نوامبر 2020 از ورژن جدید این کوادکوپتر مویک مینی 2 رونمایی کرده که نام تجاری آن را از Mavic Mini به DJI Mini تغیر داده و در چند مورد اساسی این دستگاه را ارتقاع داده است. مینی 2 دارای زمان پرواز بشتر یعنی 34 دقیقه با هر بار پرواز می باشد. Mini 2 برعکس مویک مینی از فیلم های 4K پشتیبانی می کند و به احتمال فراوان در بروزرسانی های بعدی از فرمت 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه هم پشتیبانی کند. اما ورژن جدید مویک مینی همانند نسخه قبلی از سیستم اجتناب از موانع پشتیبانی نکرده و همچنان باید هنگام پرواز تمامی جهت ها کنترل شده باشند تا هیچگونه برخورد با افراد و موانع نداشته باشید. پک استاندارد مویک مینی 2 در مقایسه با نسخه اصلی قیمتی مقرون به صرفه تر دارد. این کوادکوپتر حرفه ای همانند نسخه اصلی در دو بسته بندی استاندارد و کمبو عرضه می شود که پک استاندارد با قیمت 449 دلار و پک کمبو DJI Mini 2 که شامل اقلام اضافی نظیر باتری ها و غیره می باشد با قیمت 599 دلار عرضه می شود.

 

مویک ایر 2 (Mavic Air 2)

بعد از پرنده های مویک مینی کوادکوپتر مویک ایر 2 سومین پهپاد به صرفه شرکت DJI می باشد که با امکانات گسترده ای همچون فیلم های 4K، تصاویر 48 مگاپیکسل و دوام شارژی بالا روانه بازار شده است. دوربین در نظر گرفته برای این محصول تقریبا مدل مشابه مویک 2 پرو می باشد، البته با این تفاوت که این دوربین با استفاده از یک فناوری جدید می تواند تصاویر 48 مگاپیکسل به ثبت برساند. Mavic Air 2 در مقایسه با ورژن اصلی که در سال 2017 به بازار عرضه شده بسیار متفاوت است. بدون شک می توان این پهپاد حرفه ای را با مدل هایی همچون مویک 2 پرو پرفروش ترین کوادکوپتر DJI مقایسه کرد. کواکوپتری که از تمامی ویژگی های برگزیده پرنده های مویک بهره می برد. زمان پرواز 34 دقیقه تا فیلم های هایپرلپس، محدوده انتقال ویدئو تا 10 کلیومتر و سیستم تشخیص موانع همه جانبه که همگی از ویژگی های برتر پهپادهای Mavic می باشند. مویک ایر 2 حدود 849 دلار قیمت گذاری شده که نسبت به قابلیت ها و امکاناتی که دارد بسیار به صرفه می باشد.

dji mavic air 2

مویک 2 پرو (DJI Mavic 2 Pro)

کوادکوپتر مویک 2 پرو یکی از به صرفه ترین کوادکوپترهای دوربین دار (بخوانید هلی شات) کمپانی DJI می باشد که علاوه بر تکنولوژی های جدید و مهم دارای قیمت به صرفه ای می باشد. DJI در سال 2018 از مویک 2 در دو مدل زوم و پرو رونمایی کرده که هر دو برای فیلم برداری گزینه قابل قبولی می باشند. همزمان با ساخت این محصول حرفه ای کمپانی از تکنولوژی های جدیدی نظیر سیستم های اجتناب از موانع همه جانبه و سیستم انتقال OcuSync در نظر گرفته که میزان مهارت های یک فیلم بردار حرفه ای را دوچندان می کند. فیلم های 4K به همراه پرواز های نیم ساعته از مهمترین ویژگی های این  هلی شات می باشند. دوربینی که DJI برای این هلی شات در نظر گرفته از نوع هاسلبلاد با سنسور CMOS 1.2 اینچ می باشد که تصاویر 20 مگاپیکسل و فیلم های 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه به ثبت می رساند. مویک 2 پرو با قیمت 1449 دلار به بازار عرضه شده که با وجود چنین توانمندی هایی بسیار به صرفه می باشد.

dji mavic 2 domzik com

فانتوم 4 پرو ورژن 2 (Phantom 4 Pro v2)

فانتوم 4 پرو وی 2 به عنوان آخرین پهپاد به صرفه این لیست معرفی می شود. از دسته پهپادهای کمپانی DJI که قیمتی بیش از 1000 دلار دارد. فانتوم 4 پرو V2 تقریبا مدلی مشابه با Mavic 2 Pro می باشد با این تفاوت که مویک 2 دارای بال های تاشو می باشد ولی فانتوم 4 پرو از همان ساختار همیشگی خانواده فانتوم یعنی رنگ سفید و بازوهای ثابت بهره می برد. دوربینی که در زیر پرنده آویزان شده این توانایی را دارد که فیلم های 4K ضبط کند و تصاویر 20 مگاپیکسل به ثبت برساند. سنسورهای دیدبانی که در سطح این پرنده نصب شده اند که ایمنی پرنده را افزایش می دهند. این پرنده از حالت های پرواز هوشمند پشتیمانی می کند که کار خلبان را برای هدایت کردن مولتی روتور راحت تر می کند.

DJI Phantom 4 Pro V2 Drone

علاوه بر انتخاب یک پهپاد به صرفه توصیه می کنم از یک نمایندگی رسمی برای خرید پهپاد اقدام کنید. فروشگاه دامزیک نمایندگی محصولات DJI در ایران و دو کشور چین و امارات می باشد که بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد.

 

به یار برسان:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا