چرا سنسور 1 اینچی برای عکاسان و فیلم برداران مهم است؟

سه سنسور 1 اینچی چیست؟ و چرا برای عکاسان و فیلم برداران مهم است؟
کوادکوپترهای پیشنهادی

سه سنسور 1 اینچی چیست؟ و چرا برای عکاسان و فیلم برداران مهم است؟

در این مقاله قصد داریم تا بررسی کنیم که چرا اندازه سنسور دوربین برای عکاسان مهم است. یک تصویر خوب باید بتواند جزئیات بیشتر و دقیق تری از یک موضوع را در اختیار کاربر قرار دهد. اما مهمترین عامل برای ثبت یک تصویر با کیفیت چه می باشد؟ اندازه سنسور کیفیت تصاویر شما را مشخص می کند. سنسور از پیکسل های حساس به نور و رنگ تشکیل می شود که هر چه تعدا این پیکسل ها بیشتر باشد جزئیات بیشتری از یک صحنه را ضبط می کند. اندازه سنسور دوربین میزان نوری را که می تواند برای ایجاد تصویر پردازش شود تعیین می کند. یک سنسور بزرگتر به دوربین اجازه می دهد تا اطلاعات بیشتری نسبت به سنسور کوچکتر بدست آورد. و این اجازه را می دهد تا یک تصویر بسیار دقیق تر ایجاد شود. مویک ایر 2 اس جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین از سری Air ، اکنون دارای یک سنسور دوربین 1 اینچی بهبود یافته است که کیفیت تصویر را در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود می بخشد. این سنسور حاوی 20 هزار پیکسل موثر می باشد.

DJI Air 2S drone 1 in sensor

عملکرد با نور ضعیف

یک سنسور بزرگتر عملکرد دوربین را در نور کمتر بهبود می بخشد. در شرایط نوری کمتر، یک سنسور بزرگتر بسیار حیاتی است زیرا می تواند اطلاعات بیشتری را جمع آوری و پردازش کند. سنسور 1 اینچی DJI Air 2S با مساحت بیشتری کار می کند ، به طوری که پیکسل های مجزا نیز بزرگتر هستند. هدف از پردازش نور توسط پیکسل های سنسور تولید سیگنال الکتریکی است که سپس به یک تصویر دیجیتالی تبدیل می شود. هرچه حسگر بتواند نور بیشتری جذب کند، سیگنال تصویر قویتر است. بنابراین یک سنسور با پیکسل های بزرگتر داده های نور بیشتری را جمع آوری می کند و در شرایط کم نور عملکرد بهتری دارد. با یک سنسور بزرگتر می توانید با مقادیر ISO کمتری عکس بگیرید که در کل تصاویر واضح تری به دست می آورید. این امر به ویژه از طریق کاهش نویز تصویر قابل توجه است ، زیرا می توان اطلاعات نادرست را به منظور دستیابی به نتایج دقیق تر فیلتر کرد. بنابراین اگر تمایل به تصویر برداری و فیلم برداری در هنگام گرگ و میش یا مکان های تاریک را دارید سنسور بزرگتر ایر 2 اس این نیاز شما را برطرف می کند.

sherrrrrr

دامنه دینامیکی بیشتر

جزئیات تصویر مویک ایر 2 اس در مقایسه با مویک ایر 2

مویک ایر 2: سنسور 48 مگاپیکسل 1/2 اینجی
مویک ایر 2 اس: سنسور 20 مگاپیکسل 1 اینچی

همه ما این را تجربه کرده ایم. شما یک عکس می گیرید ، واقعاً منتظر ویرایش و افزایش آن هستید و سپس متوجه می شوید که مناطق روشن فاقد جزئیات تصویر هستند. سنسور و پیکسل های بزرگتر در DJI Air 2S به این معنی است که هر پیکسل می تواند اطلاعات بیشتری را در مقایسه با پیکسل های کوچکتر جمع آوری کند. این امکان پردازش اطلاعات بیشتر را در هر دو نقطه برجسته و سایه تصویر فراهم می کند، بنابراین می توانید جزئیات و تفاوت های ظریف بیشتری را در هر محیطی مشاهده کنید.

dji air 2s

گزینه های بیشتر برای ارتقاع تصاویر گرفته شده

همه اینها بدان معناست که به محض رسیدن به خانه، آزادی بیشتری برای ارتقاع تصاویر خود خواهید داشت! مهم نیست کاری که می خواهید انجام دهید: یک تصویر تاریک را روشن کنید ، جزئیات را در سایه ها / هایلایت ها بازیابی کنید ، رنگ ها را برجسته کنید یا حتی قسمتی از تصویر را تغییر دهید. همه چیز با یک سنسور بزرگ بهتر کار می کند.

sherry

تاثیر سنسور بزرگتر بر اندازه کوادکوپتر

سنسور بزرگتر معمولاً به معنای پهپاد بزرگتر و سنگین تر است. این برای دی جی ای ایر 2 اس صدق نمی کند. با وجود این سنسور 1 اینچی جدید که می تواند فیلم ها را با سرعت 4K / 60fps ضبط کند، وزن مویک ایر 2 اس هنوز کمتر از 600 گرم است و در کیف های کوچک جای می گیرد. این کار آن را به یک هلی شات کامل و همراه ایده آل برای سفرهای بعدی تبدیل می کند.

جمع بندی مقاله

مهم نیست که به چه چالش هایی می خواهید تسلط یابید، سنسور دوربین 1 اینچی و عملکردهای هوشمند مانند ActiveTrack 3.0 و MasterShots مویک ایر 2 اس را قادر می سازد تا همیشه نتایج عالی را ارائه دهد. از عکاسی حرفه ای گرفته تا فیلم های مسافرتی، ایر 2 اس برای ماجراجویی بعدی شما آماده است. علاقمندان می توانند ایر 2 اس را از فروشگاه دامزیک نمایندگی کوادکوپتر DJI خریداری کنند.

 

به یار برسان:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا